Jugar a la charranca como recurso educativo para aprender los números.
DR tiene por casa una de esas
alfombras de espuma con números de cuando DR era un bebe, así que la aproveché
para ponerla con la forma de la rayuela.
Cuando DR se despertó de la siesta en seguida quiso saber como íbamos a jugar
con aquello.
Le fui preguntando por los números
y él se ponía encima del número correspondiente. Lo que más le gustó fue ir
saltando con los pies juntos del principio al final y de un lado a otro.
Después le dije que tirara un
muñeco a la rayuela a ver en que numero caía y así seguimos diciendo los
números en voz alta.
-
A DR li agrada córrer, saltar, botar, escalar... Aquesta activitat uneix l'exercici amb els numeros. DR té per casa una d'aquestes catifes d'escuma amb numeros de quan DR era un bebè, així que la vaig aprofitar per posar-la amb la forma de la xarranca.
Quan DR es va despertar de la migdiada de seguida va voler saber com anàvem a jugar amb allò.
Li vaig anant preguntant pels numeros i ell es posava damunt del nombre corresponent. El que més li va agradar va ser anar saltant amb els peus junts del principi al final i d'un costat a un altre.
Després li vaig dir que tirés un ninot a la xarranca a veure que numero queia i així seguiem dient els numeros en veu alta.
No hay comentarios:
Publicar un comentario